Tuesday, March 24, 2015

 
impresii & expresii

... imi privesc unghiile scurt taiate, ca niste picaturi de apa in prelungirea degetelor lungi si le vad albastre. chiar sunt albastre. imi amintesc ca azi am vrut sa ating cerul, cred ca am reusit sa-i prind albastrul pe unghii

... mi-e greu sa pun punct. la multe. la relatii. la intilniri. imi place ca viata sa fie lipsita de semne de punctuatie. fara virgula. fara punct. fara semne de intrebare sau de exclamatie. imi imaginez ca daca viata este fara semne de punctuatie, inseamna ca totul se pastreaza viu. este. aici si acum. totul e deschis. ca un cerc, nu incepe si nu se termina niciodata. ca o sfera fara limite. imi spunea cineva drag deunazi ca "noi doar putem deschide o poarta, niciodata nu o mai putem inchide" ... imi place asta

... care este distanta dintre mine si tine? pielea, la nivel de corp. niciuna, in inima

... in secunda aia infinitezimala dintre inspiratie si expiratie, eu nu mai sunt eu si tu nu mai esti tu, ci suntem unu. pe inspiratie te ascult, te aduc in mine si iti aud toate povestile, toate emotiile, toate trairile pe care le stii si nu le stii. pe expiratie ma las sa curg in tine si daca esti atent, imi vei auzi vocea din adinc, pielea cum freamata, inima cum bate, imi vei cunoaste trecutul, prezentul si chiar viitorul

... simt fara limite. traiesc tot

... mi-e frica uneori si atunci ma arunc in gol. pina imi gasesc curajul si invat sa zbor.

... ma doare alteori, atit de tare ca ma string, ascund, urlind pina in miezul pamintului. si pling pina lacrimile se transforma in curcubeu si zbor, iar ...

... si daca da si daca nu
    si daca eu sau poate tu
    si daca intr-o zi ma vei gasi
    sau poate doar ma vei cauta

   si chiar de voi veni sau voi pleca
   chiar daca cerul sau pamintul
   aici sau dincolo
   jos sau sus
   lumina sau chiar intuneric,
   eu te voi iubi neincetat

   pentru ca eu sunt tu
   iar tu esti eu
   iar inima se naste din sfere mici sau mari
   si totusi … sigur infinite
   ce doar plutesc cu gratie si forta
   singure si impreuna
   in doar un dans,
   un dans miraculos … al vietii

   al iubirii, da.

Comments:
Tare frumos...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?