Wednesday, January 04, 2012

 
sunt stresata!

trebuia sa am 6 examene, din care pe 2, teoretic, le pot echivala, la 2 aveam referate, deci ramineam doar cu 2 examene de dat in sesiunea ce sta sa inceapa din 20 ianuarie. ma rog asta era situatia inainte de craciun. astazi lucrurile stau asa - am de fapt 7 examene, la unul din examenele cu referat (pe care, by the way, il facusem, doua zile mi-a luat) de fapt nu mai am referat ci examen, pentru examenele de echivalat nu imi gasesc nici rupta foile matricole de la ase si limbi straine care sunt obligatorii ca sa se poata echivala, iar 2 dintre examene pica fix intr-o zi in care nu sunt, ci plecata undeva unde nu pot anula. hai ca am inceput bine. de draci creierul solicita zahar in cantitati periculoase, motiv pentru care mi-e si greata. deh, o scoatem noi la capat. mi-a trebuit inca o facultate, na de ia!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?