Thursday, December 08, 2011

 

dare de seama


catre mine insami, as adauga.


... decizii si alegeri pe care uneori le consideram imposibil de trait, de cit singe ar fi curs din inima mea ... astazi imi aduc o stare de liniste si eliberare prin care simt ca re-nasc la propriu.


... ceva esential s-a desfacut in mine, structuri vechi, frici imense si energii carate in bocceluta sufletului de o mie de vieti simt ca s-au dizolvat. si sunt vie.


... ieri am vazut o parte din filmul thrive si am descoperit ca torus se numeste una din experientele mele din prima respiratie holotropica. sunt acasa.


... iubirea este doar inauntru, uneori primesti bonus-uri de la viata si o traiesti impreuna si cu alte fiinte. multumesc.


... sa traiesti / sa fii uneori inseamna cutremure devastatoare. nu ma ingrijorez, sunt doar ale ego-ului meu.


... sunt la fel de om ca orice om, sunt eu si tu si el si ea si noi si voi. de fapt, sunt doar una si toti. si multumesc, din nou.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?