Thursday, September 08, 2011

 

scurt tablou "clinic"


... de curind am dat de Louise Hay si mi se pare foarte misto :-). Cartea in sine este foarte tare "Heal your life", dar la sfirsit gasesti un glosar cu ce exprima bolile in plan emotional si care este afirmatia pe care sa o folosesti pentru a schimba ceva :-)


Enuresis (in copilarie)


-> problema emotionala: frica de un parinte


-> afirmatia: Copilul acesta este vazut cu dragoste, compasiune si intelegere. Totul este bine. (oh, propozitia pe care mi-am repetat-o obsesiv toata viata)


Glaucom


-> problema emotionala: neiertare impietrita. presiune de la dureri de lunga durata. coplesit de toate.


-> afirmatia: Vad cu dragoste si cu blindete.


Hipotensiune


-> problema emotionala: lipsa de dragoste in copilarie. pesimism. la ce bun? oricum nu o sa iasa nimic.


-> afirmatia: Aleg acum sa traiesc Prezentul. Viata mea este o bucurie.


Hipoglicemie


-> problema emotionala: coplesit de necazurile vietii. la ce bun?


-> afirmatia: Aleg acum sa imi traiesc viata usor si cu veselie.


Dureri de cap


-> problema emotionala: invalidarea propriei persoane. autocritica. frica.


-> afirmatia: Eliberez trecutul cu dragoste. Ei sunt liberi si eu sunt libera. Totul este bine acum in inima mea (asta imi aminteste de meditatia iertarii sau de constelatii, foarte asemanatoare)


Infectii fungice


-> problema emotionala: renegarea propriilor necesitati. nu te autosustii.


-> afirmatia: Aleg acum sa ma sprijin si sa ma suport intr-un mod iubitor si vesel.


Probleme cu spatele (partea de sus)


-> problema emotionala: lipsa de suport emotional. te simti neiubit. iti inabusesti / suprimi dragostea.


-> afirmatia: Ma iubesc si ma aprob. Viata ma sprijina si ma iubeste. STAU DREAPTA SI LIBERA.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?