Thursday, March 03, 2011

 
transformarea

mi s-a intimplat de multe ori in viata sa simt ca mor, corpul meu printr-un proces simpatetic se conforma si imi aducea stari chiar de moarte fizica, colapsind prin diverse boli ... si dintr-o anumita perspectiva chiar am facut-o. am murit. si am devenit altceva, altcineva. de multe ori am crezut ca pentru a deveni trebuia sa schimb radical toate elementele care ma inconjurau, sau sa distrug toate treptele scarii de pina atunci ca sa pot face pasul spre treapta urmatoare. uneori mi-am dat seama ca scara mea cu toate treptele de dinainte ramasese ingravata interior si doar credeam ca am distrus-o. apoi am incercat sa ma transform pastrind ce era in urma si abia atunci am simtit ca de fapt am renascut ...

copiii se identifica cu parintii, se simt respinsi daca mama este respinsa, se simt abandonati daca mama se simte abandonata, se simt agresori si implicit vinovati daca tata face asta ... uneori se identifica doar cu mama. sau doar cu tata. lucrurile se complica cind se identifica cu amindoi, copilul se rupe in doua, fiind simultan doua proiectii diferite, nici una nici alta nefiind de fapt el insusi. si se transforma, devenind el insusi, doar cind isi da seama ca identitatea lui nu este nici a mamei si nici a tatalui. el devine el dincolo de tot ce a oglindit ...

cind intimplari vechi dureroase nu imi parasesc fiinta, reintorcindu-se in circumstante specifice, incerc sa stau un moment cu mine insami si cu ele insele si imi spun ... daca asta nu se intimpla eu nu as mai fi ceea ce sunt acum, si atunci devine parca mai usor. se elibereaza durerea, nu stiu daca dispare, dar devine important ceea ce sunt si am devenit. m-am transformat prin ele, m-au ajutat sa cresc ... deci as putea chiar sa le multumesc ...

imi multumesc pentru tot ce am trait, ii multumesc lui dumnezeu ca mi le-a dat prin intimplarile traite si oamenii din jurul meu si merg mai departe. doar ma transform ...

Comments:
in viata suferinta provine ori dintr-o iubire imensa impartasita si apoi gravitata la alt pol al urii, ori din cauza nedreptatilor, cand esti ca si Christ supus oprobiului fiindca ai indraznit sa sfidezi...am trait suferinta extrema, nedreptatea si mizeria, marirea si decaderea, si totusi am invatat ca Dumnezeu mi-a daruit si altceva decat suferinta, mi-a daruit dragostea copiilor mei, dragostea celor de langa mine, sau a celor care nu sunt langa mine inca, poate doar o clipa in imensitatea Universului etern;
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?