Tuesday, March 15, 2011

 

de primavara

mi-am luat 10 minute pauza de la birou si m-am plimbat pe niste stradute din zona. sunetele vietii cotidiene sunt niste chestii bestiale - un nene taia crengutele unui copac hirst - hirst, o tanti isi spala curtea cu furtunul sshhhh, alta isi ducea gunoiul in tomberon poc-boc, pasarile ciripeau si inca un nene batea ceva cu ciocanul ...

in we am fost la un atelier de formare in gestalt, tema principala sexualitate. in plus culorile folosite la exercitiul de art-terapie cu lut si desen au iesit minunat de primavaratice (imaginea de mai sus).

cind dau nas in nas cu soarele ma incarc instantaneu, imi spun - viata este chiar misto ... furtuna e doar inauntru si poate nici macar nu exista, e doar la mine in cap. soarele doar e. vrabiutele doar ciripesc. iarba doar creste, iar mugurii doar se nasc ... oamenii de ce nu pot doar fi?

toma cinta, pe zi ce trece invata versuri de la o gramada de cintecele si le cinta ... well, asa cam ca Mr. Bean "unu efant eeegaanaa, ... anjan ...upeeaa ...eniiiit un eefant. doi .... ". cred ca o sa se faca cintaret. pina acum variantele sunt ... dirijor la cit dirijeaza cind aude muzica, actor la ce figuri si scenete stie sa joace ... iar acum clar cintaret. oricum se prefigureaza ceva pe zona artistica.



Comments:
frumos, toate gandurile se potolesc daca uitam de ele, daca nu le dam importanta, daca coboram in inima; apoi devine Pacea, Fericirea, linistea si binecuvantarea Divinului incat chiar iubesti Natura.
copiii sunt minunati, si eu am doi copii, un baiat si o fata, am citit undeva ca acesti copii nascuti dupa 1990, sau 2000 sunt ori copiii indigo, ori copiii de cristal, provin din sferele inalte , elevate ale astralului...
 
@eugen: mie personal cind meditez / respir imi dispar gindurile si abia atunci pot spune ca vad / simt viata complet. gindurile bruiaza :-)
da, stiu teoria cu copii indigo si de cristal. se spune despre ei ca sunt suflete de vibratie inalta carea au ales sa se reincarneze pentru a ajuta umanitatea sa creasca spiritual.
 
....da acesti noi copiii de cristal si indigo, au venit in planul fizic dupa marea translatie din 1990.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?