Wednesday, February 23, 2011

 
conversatie in 3
(intilnirea DDD, a disparutilor anonimi)


D1: salut, eu sunt D, nume de cod 1. imi place sa fiu in centrul atentiei, sa merg prin locuri publice si sa captez privirile tuturor. daca e o petrecere in discoteca, eu voi fi sus pe masa sau in centrul cercului de dansatori. daca e o intilnire, eu voi spune cele mai interesante lucruri si voi vorbi cel mai mult. daca e o activitate intr-un grup, eu voi fi lider. imi place sa fiu apreciata, muncesc mult si tot ce fac este pentru a-mi atinge obiectivele propuse. nimic nu imi poate sta in cale pentru ca sunt extrem de puternica.


D2: eu sunt tot D, nume de cod 2. spre deosebire de colega mea D1, eu sunt retrasa, linistita dar foarte prezenta. prezenta mea se simte ca o sfera de energie, nimeni nu poate numi ce este, dar o simte. lumea mea e vie ... dar pe dinauntru, in lumea pe care nu o vezi, doar o simti. sunt legata de tot universul si toate fiintele prin fire invizibile de iubire. simt cu palmele, vindec cu atingerea, am prieteni nevazuti, am aripi inalte pina in cer, respir lumina si sunt Totul. sunt Iubire. sunt Dumnezeu.


d3: eu sunt d, d3. eu doar sunt. un mic punct incovoiat. duc in spate toate loviturile si toate durerile. drumul meu este o furtuna care nu se mai termina. nu traiesc in prezent, traiesc in toate timpurile deodata, iar acestea se masoara in microni de suferinta. le contin pe toate, ele au devenit eu. ma iertati ca nu mai pot sta acum, trebuie sa plec sa imi vad de mine ... altfel nu o sa mai am de cine ...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?