Wednesday, December 15, 2010

 
mercur retrograd ...

gluma sau nu, mercur e retrograd luna asta ... o scuza destul de buna pentru a-mi explica starea de 2 lei in care ma aflu. asta pentru ca de o vreme incoa' am invatat sa nu mai caut in exterior explicatii / vinovati / tapi ispasitori pentru ce traiesc eu ... adica, ok am inteles ca nu e nimeni responsabil pentru ce traiesc eu acum si aici, ci e de la mine ... dar un mercur! ... e asa undeva niciunde, nu e in spatiul celorlalti, dar nu e pe bune nici in spatiul meu, e acolo sus in spatiu' tuturor si nimanui ... undeva, habar nu am unde ... si uite al dracu! cum imi da mie starile peste cap, imi arunca cacaturi de acu' 'nspe ani in prezent, imi tulbura mintile, imi face nervii franjuri si imi fura presul de sub picioare ... bai domnu' mercur, du-te'n puii mei si gaseste-ti sa retrogradezi in alta galaxie sau in alta dimensiune!

lasind gluma la o parte, ma simt ca intr-un malaxor ... pusa pe viteza de rotatie maxima si ma amestec halucinant cu timpuri, spatii, trairi , emotii si fiinte trecute ... nopti albe de lacrimi grele ca plumbul, vagauni imense de gol si dor, pajisti de tristete, paduri de confuzie, cimpii imense de vinovatie, tornade care fac ori nu fac, dar oricum ar face sau ne-face tot nu e bine ... plecari si intoarceri, dureri si bucurii, cresteri si anulari, intrebari si vise .... vuuuum ... vuuummm

respir. inspir lumina. expir lumina. sunt lumina ... de data asta insa le las sa vina si sa plece. am crescut ... si doar respir ...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?