Monday, November 22, 2010

 
de weekend

simbata world class. de ceva vreme reusesc sa ma tin de sala de 2 ori pe saptamina (si de inca cel putin 1 data acasa dimineata inainte de birou) - o data la un fel de pillates (el de fapt se numeste power yoga) si o data la sala de tras de fiare si banda. miscarea da dependenta, la fel ca tigarile. de ani buni de cind am inceput sa ma misc, daca e vreo saptamina in care nu fac deloc gimnastica, sunt deprimata si ma simt precum o balena ruginita. miscarea fizica clar desteleneste energii si te face mai usor la trup si cap. nu ar trebui sa spun cit de bine intra tigara imediat dupa sala ... unii ar spune ca "vai! ce urit!", eu recunosc ca tigara de dimineata pe stomacul gol si tigara imediat dupa ce iesi de la sala sunt cele mai bune tigari.

duminica gaudeamus. am zis sa mergem duminica seara ca o fi mai liniste, nu am avut noroc, multa lume, prea multa lume, lansari, vorbitori la scena deschisa, trompete, fosnete de foi de carti si zumzaiala neintrerupta. intr-un fel ma bucur ca oamenii inca se mai duc dupa carte, fiind insa cu un bot de copil dupa noi, care tot ceea ce face in spatii mari deschise si cu multa lume este sa alerge cu hotarire in toate directiile, necunoscind inca teama si neavind capacitatea de a se feri de obstacole in miscare ... a fost fun. adica eu am stat cu ochii dupa copil si nu dupa carti, oprindu-l brusc si ferindu-l de la iminentele ciocniri de sutele de picioare de adulti, care bineinteles ca nu se uita pe jos ci pe sus la carti. cea mai tare faza in spatii de genul asta (inclusiv la hypermarket sau in mall) este ca eu strig dupa toma "easy! easy!" incercind sa il domolesc din goana neintrerupta, iar el tipa la fel de tare "iigi! iigi!" si alearga si mai abitir. se pare ca nu am reusit sa ii transmit corect semnificatia cuvintului. nu ne-am ales decit cu citeva carti de copii in engleza (pentru ca doar la rafturile respective a binevoit sa se opreasca din fuga nebuna), pentru noi nu am apucat sa luam nimic.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?