Friday, August 06, 2010

 
daca ...

... umerii mei ar fi aripi, coloana vertebrala ar lega doar stinga de dreapta si nu imensul sus de covirsitorul jos. greutatea ar fi un punct invizibil, povara s-ar disipa pe creste de nori, iar eu doar as zbura

... daca am fi muti, cuvintele ar fi doar fulgi de zapada, care vin si pleaca. fara urme, fara amintiri.

... daca am fi orbi, culorile ar fi una singura. lumina.

... daca am fi doar inceputul, gindurile s-ar transforma in graunte de porumb pe care le-ar inghiti "mintea sanitar" a universului, in urma ei lasind doar niste semne imposibil de identificat

... iar daca am fi doar sfirsitul, am fi de fapt tot inceput ... pentru ca mijlocul se uita pe sine insusi, disparind poc in oceanul de vieti din mijlocul unui inel gol

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?