Monday, July 12, 2010

 
on the go

intirziere 30 minute la zborul de paris, teoretic nu e mult, practic as fi preferat sa le stau cu toma ... covrigei sarati, chips-uri, alune si sucuri singura oferta la salonul business de pe otopeni ... deh. in ultima vreme imi aranjez plecarile la milimetru astfel incit sa petrec cit mai putin timp departe de toma. merg doar pentru ce am de facut, cel mai adesea din avion direct in meeting si invers sau prefer sa zbor noptile pentru calatoriile mai lungi. legatura cu toma este ceva ce nu am mai trait pina acum, imi e extrem de greu sa fiu departe de el, iar dorul de el dilata timpul si ii da o greutate ce imi atirna undeva pe dinauntru ... cu siguranta exista avantajul noptilor dormite cap-coada si timpul petrecut cu mine ... cu ipod-ul in urechi si cartea sub ochi, acolo sus pe nori zbor ... si e al naibii de bine

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?