Thursday, June 25, 2009

 
... si daca

cuvintele mi s-ar desface precum culorile curcubeului la ceas de amiaza, as spune povesti albastre despre lumi nevazute, as scrie rinduri lungi despre vieti netraite, as cinta cintece de dinauntru si as desena oameni cu suflete vesnice ...

iar daca iubirea eterna ar fi intr-adevar doar cea dintre copii si parinti, lumea ar fi mai mica cu o masura, cu o culoare sau cu o nota mare ... iar copiii care sa creeze iubirea aia nu ar mai exista

daca lumea ar fi mai mare nu am mai vedea cerul, iar daca ar fi mai mica ne-am ineca cu pamint

daca copiii ar fi iubiti, mingiiiati, leganati, ne-abandonati si netradati ... nu ar mai exista gelozia, iar moartea ar fi doar o trecere si nu un sfirsit

... si daca gindurile ar pleca definitiv timpul ar deveni punct, punctul s-ar face aer, aerul minte, iar mintea un cer alb - albul s-ar face albastru, albastru pasare, pasarea zbor si zborul aripi si aripile eu si eu timp si timpul respiratie ... inauntru inafara / deschid inchid / aici acolo as pulsa ca o inima

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?