Sunday, November 18, 2007

 
am facut ochi

de vineri am ochi. ochiul nou a iesit foooarte bine, chiar se vede mai bine decit inainte ... sunt niste mici lucruri care din pacate nu pot fi schimbate - pupila ramine la aceeasi dimensiune, miscarea dupa ochiul celalalt nu este integrala ci undeva la 75%. chiar daca stiu ca sunt sanse minime ca cineva, care nu stie, sa isi dea seama ca ar fi ceva in neregula, am o stinghereala ciudata pe strada, in lume ... aparent ma port ca si cum totul ar fi la locul lui ... de fapt inauntru' inca ma zbat ...

Comments:
Dana, las ca e de bine...si e si valoros ca e hand made!:)) Te sarut si nu uita ca acu' vine primavara!
 
:-) vine, vine, o miros :-*
 
Este incredibil blogul tau! De cand l-am descoperit l-am aratat tuturor, inclusiv mamei mele care acum "te" citeste si ea... Esti un model pentru orice om in viata asta. Ai un curaj extraordinar si o putere de neinchipuit! Bravo tie, esti o adevarata luptatoare! Iti voi citi blogul in continuare pentru ca si eu, ca multi altii, avem multe de invatat de la tine!
 
Screw zbaterea, long live zen. De acum, tot inainte :) Si posturile optimiste sunt bune, chiar mai bune.
 
@anonymous: multumesc :-)
@ciprian: asa e, tot inainte :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?