Monday, September 24, 2007

 
frinturi de chicago

chiar de inalti pina la cer, zgirie norii nu te coplesesc ci doar te fac sa mergi ... cu capul in nori

totul chiar e urias acolo, camera de hotel o cerusem single, cind am ajuns insa am descoperit ca nu era nici macar dubla ... ci poate patrupla ... cu doua paturi imense separate, eu m-am strecurat precum un liliput in tara uriasilor pe o treime a unuia dintre ele ... facind asa un salt mititel sa ma arunc in el caci era tare inalt chiar si pentru cei 175 cm ai mei

m-am simtit mult mai bine decit mi-am imaginat vreodata ca ma poate face america sa ma simt si asta a fost o lectie pentru prejudecatile cu care traiesc uneori si lipsa-mi de deschidere

unul din soferii de autobuz (un negru la vreo 60 ani) asculta al di meola si stan getz ... iar eu am ramas masca si i-am multumit pentru muzica frumoasa pe care a ales-o pentru noi, iar el a raspuns ca ii place ca pasagerii sa se simta bine

muncitorii de la zgirie nori zimbeau cu multa inocenta si bucurie la turistele traznite care vroiau sa isi faca poze cu ei ... si m-am gindit la dorel-ul nostru si ... am tacut

oamenii aia sunt extrem de deschisi, ii vezi zimbindu-ti daca te vad zimbind, bucurindu-se daca te vad bucuros, comunicind unii cu altii, foarte prietenosi si foarte in contact unii cu ceilalti

pe malul lacului michigan sunt zeci de oameni care fac sport ... eu personal nu am vazut obezii aia despre care vorbeste toata lumea, e adevarat ca m-am invirtit prin zone poate mai putin predispuse ...

joi umblind de zaluda pe strazi mi s-a pus pata sa fumez ... am intrat intr-un 7/11 si am cerut un pachet de tigari pe care am dat 8.5 USD ... iar vinzatoarea mi-a cerut id-ul si mi-a luat data de nastere... eram sigura ca asa fac cu toti cumparatorii de tigari ... se pare ca doar cu aia care nu par a avea peste 21. asta m-a facut sa ma simt foooarte bine. dupa ce mi-a dat tigarile am intrebat-o daca pot fuma pe strada sau ma aresteaza politia – mi-a raspuns ca e ok atita vreme cit merg, sa nu ma opresc cumva in fata vreunei cladiri ...

au fost doua lucruri care m-au disperat (in afara de diferenta de fus orar, care m-a ajutat sa petrec muuulte nopti albe) – aerul conditionat, frate! afara erau peste 25 grade, stateai in tricou … dar in geanta aveai geaca de puf pentru cele 8 grade din hotel / restaurant / autobuz / taxi / etc. Complet defecti! Iar al doilea lucru – toaletele publice – pai io cind ma duc la toaleta am nevoie de un pic de intimitate asa, daca ma intelegeti, adica nu pot face shushu in shoapta ... iar daca peretii toaletei incep undeva spre genunchi si se termina undeva pe la frunte ... no fucking intimitate. si oare nu se prinde nimeni ca nici lor nu le place ca de aia trag apa atunci cind fac shushu ... sau de fapt eram doar noi europenii care faceam asa ... ?


i loved chicago

Comments:
8 grade intr-un hotel?!!!... Ma tem ca erai 'acasa' si ai avut un cosmar din cauza... frigului! Intra intr-o pravalie (la Chicago) si cumpara un termometru! Poti citi temperatura (si) in grade d-alea pe care le stii tu! Sa-mi spui si mie ce vezi pe scala aia gradata din partea dreapta a termometrului!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?