Sunday, October 28, 2007

 
usuratati

... uneori mi-e greu sa ma duc mie insami si atunci imi devin usoara ca un fulg de pinguin puiut care tropaie ca o ratusca pe o felie de tort cu glazura de soare si sirop de zapada ...

si de aceea azi o sa ma vorbesc usor si cu usuratate pentru ca simt a vorbi despre mine:

- ma hranesc cu zahar, de aceea prin vene imi curge sirop rosu si intens dulce cu aroma de caramele dimineata, miere portocalie la prinz, bomboane roz seara si prajituri bine coapte noaptea
- daca imi dezvelesti toate foitele de piele ce ma acopera, vei gasi o inima mare albastra ce pluteste pe o mare de foc si care vibreaza o muzica imprumutata din stele albe
- am 53 de kile, din care jumatate sunt piele, degete, ochi, buze si burta, iar restul este suflet sub forma de albastru
- am 175cm cu care ajung pina la ceruri si cu care ma chinui sa cresc in pamint
- dau soapte calde la schimb cu castane calde toamna
- susur atingeri duioase de piriu de munte pe fosnet de brazi verzi inalti
- misc lumea ca sa nu uite ca este
- am 33 ani, dar ma amintesc de 1000, ma traiesc la 17 si de cele mai multe ori ii ratacesc unul cite unul prin tolba plina de amintiri de atunci sau de mai tirziu
- respir iubire & cald
- zbor frinturi de suflet pe vint de doruri eterne
- sunt alba cit noaptea si albastra cit cerul, alerg pe sfere rosii, ma odihnesc pe pajisti moi si string liniile universului in palmele mele drepte

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?