Sunday, May 13, 2007

 
Bookcrossing 2
(follow up)

de data asta in CARTURESTI, mult mai multi - daca data trecuta am fost 15 acum am fost 30. of course, faceam glume ca in vreun an o sa mergem la Romexpo si o sa dam si concerte ...

deocamdata ne e tare bine asa. ne-am simtit super bine. am schimbat carti. am povestit despre carti dar si despre altele. am baut ceai. a fost cam bine.

Bookblog, Carturesti, Gramo si I-dana s-au simtit tare bine si speram sa putem face aceasta intilnire lunar, tot in ceainaria de la Carturesti ... dar va tinem la curent.

ramine valabila adresa la care sa trimiteti citeva cuvinte despre cartile citite bookcrossing@bookblog.ro. de asemenea, incercam sa incarcam tot pe bookblog pozele facute.

Jolly
Rudy
Gabi
Alin&Cristi
Sabina
Andreea Jane
Spadez
Patric
Liviu
Ioana
Gigi si Ramona
Laura
Christ Saddler
Raluca Enescu
Marie Jeanne
Cristi
Laura (Chrysallidis)
Ionuca
Phoebs
Vlad
Eros
Jen
Woodisor
Dianora
Adela
Raluca Alexe
Bukkake
Adi
Andrei

Comments:
corectura...greseala imi apartine
Laura - chrysallidis.wordpress.com
 
corectat :)
 
atentie si la linkul catre jolly - http://jolly-thejoker.blogspot.com/ (stiu ca dogul moare de drum lung, dar imi asum riscul)
 
corectat si aici :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?