Wednesday, March 21, 2007

 
oamenii suck! (sau cel putin mare parte din ei)

... pai sa nu iti bagi tot ce ai si poti cind auzi lucruri d'astea? acu' ceva vreme auzisem de la zeeny despre elefantita Gaya, care murise la zoo in bucuresti ... acu' am aflat si cum (via metropotam) ... din cauza unui monstru care se numeste om ...

cum spuneam acu' ceva vreme - daca nu cuvinta, nu e om! deci putem sa ne bagam picioarele. si chiar daca cuvinta, de cele mai multe ori nu cuvinta bine si iar ne bagam picioarele! si de fapt poate omul e chiar lipit cu nasul si creierul de noroiul pe care se tiraste si e chiar bou! un bou irecuperabil!
si as mai spune ...

cineva intreba daca facem meeting in fata la zoo. da, eu una da! ... asta imi aduce aminte de tot scandalul cu plantele din fata blocului ... nu stiu cit a contat reclamatia mea si dementa cu care m-am certat cu toata primaria si adp, dar la blocurile de linga mine unde au facut parcari, au lasat mare parte din copaci. si am aflat ca nu am fost singura care a protestat ... poate chiar putem schimba lucruri.

Comments:
Astea sunt niste gunoaie, nu sunt oameni.
 
da, din nefericire!
 
Da' legi ceva nu exista in tara asta de ... despre protectia animalelor, in care ma gandeam poate sa ma intorc :(
 
off, teoretic ar exista, practic ... suntem varza :(
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?