Monday, March 26, 2007

 
filme, carti ...

dupa the painted veil, am mai vazut un film absolut demential - The Fountain, care mi-a umplut sufletul. tot iubire & moarte ... ma atrag pe mine astea doua, ce sa le fac? sunt in filmul asta niste ... nu stiu cum sa le spun ... niste fulgerari ... de adevar, desi habar nu am ce e ala adevar, dar asa a iesit acum ... care te fac praf! am bocit tot filmul, dar nu numai de tristete ... filmul asta iti povesteste ca bucuria & tristetea sunt cele doua parti inseparabile ale aceluiasi intreg, ca iubirea si viata si moartea respira una prin cealalta, danseaza frenetic intr-o imbratisare patimasa si sunt dincolo de lumea asta de care ne agatam cu disperare ... imi amintesc de una din fulgerarile alea ... ea cade inspre moarte, spre interior, spre dincolo de aici ... el paralizeaza de frica, iar ea ii spune apoi ... atunci cind am cazut eram deplina, nu imi e frica ... iar la inmormintarea ei altcineva spune ... toti cautam toata viata sa devenim intregi, plini ... ea era! (si asta imi aminteste de o scriere de a mea de acum ani ... pe care probabil o sa o postez in curind)

am mai vazut 300 - so stupid! mie cel putin nu mi-a placut, replici so fucking american, nici macar miscarea aia de lupta care iesea din trupurile alea bestiale de barbati nu au stiut sa o pastreze unica, ci au banalizat-o printr-o repetitie de 2 lei ... iar strigatul de la sfirsitul filmului ... so disgusting let's kill all mysticism barbarianism ...

si citesc o carte, la care abia astept sa fac recenzie ... dar nu spun nimic, decit ca e un dialog intre stiinta si budism, cu dalai lama si consemnat de daniel goleman. suuuper tare! sunt in delir, daca ma intelegeti.

Comments:
e buna cartea, dar eu n-am reusit s-o citesc cap coada, doar pe sarite, in functie de starea mea probabil.
kisses
 
:) este bestiala, e prima carte dupa multa vreme care m-a entuziasmat la maxim
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?