Saturday, March 31, 2007

 

benihana


... sau honeybunny cum ii spun eu este restaurantul japonez din howard johnson, unde se maninca bestial, unde pentru prima oara dupa j-de ani am mincat carne cruda ... de peste ... e adevarat, pentru ca sushi-ul este bestial, bucatarii care iti gatesc pe plita incastrata in masa sunt meseriasi chiar de nu-s japonezi (l-am intrebat in japoneza pe al nostru ceva si mi-a raspuns incurcat in engleza ca nu e japonez), unde mi-am adus aminte de mincarea japoneza absolut delicioasa si tonele de sake din circiumile mici dar absolut minunate din nara.


pe scurt, mincare ffff buna, atmosfera super misto ... dar preturi muuult, mult prea mari.

Comments:
mmm... sushi. ultima oara am savurat mancare japoneza la un restaurant in barcelona... era grozava :)
 
ti-l recomand, se maninca foarte, foarte bine :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?