Wednesday, February 28, 2007

 
salut. eu sunt dana!

anul trecut in septembrie eram la biroul din Londra, iar intr-una din zile unul din colegii de acolo imi spune "hai jos ca avem o intilnire si ar fi bine sa vii si tu" ... si am mers, nu am inteles ce fel de intilnire era si nici nu ma interesa prea tare ... lume multa, eu insa nu cunosteam decit pe putini dintre ei ... la un moment dat vine la mine un tip mic, slabut, imbracat casual, super normal si simplu, se uita la mine zimbind si io ii zic cu o seninatate absoluta "hi. i am dana from ro", si el mi-a raspuns "hi dana from ro ... i am xxx" (nu am inteles! si m-am gindit ok vreunul din astia din echipa de UK). am stat la taclale, despre vremea de cacat din Londra, despre faptul ca nu pot sa fumez decit afara in curte (inca fumam pe vremea aia) si alte lucruri marunte. a inceput intilnirea, iar una din persoanele de acolo il prezinta pe tipul slabut pe care il cunoscusem cu ceva timp in urma .... well, cind i-a spus ea numele l-am si inteles ... era nimeni altul decit domnul presedinte pe toata compania, care era in trecere prin uk ... "ooops, mi-am zis ... na ca am facut-o lata", nu imi rasuna in cap decit "hi. i am dana from romania" si zimbetu-mi tamp de pe fata cind am spus asta. in timpul prezentarii, atunci cind a ajuns la niste lucruri despre RO il aud ca spune "let's all say hi to dana from ro" ...

pe razvan exarhu (are blog, da! foarte frumos din partea lui) nu l-am cunoscut niciodata oficial -il stiam din vedere din facultate cind venea in barul din pitar mos si astepta citind ... l-am tot citit pe unde a scris, l-am ascultat la guerilla, l-am revazut acu' vreo luna la inmormintarea lui Ben -pina marti la digital marketing forum cind m-am dus la el si i-am spus "salut. eu sunt dana". mi-am cerut iertare ca am dat buzna, insa ... nu stiu ... exista oameni pe care ii simti foarte misto, a caror prezenta spune lucruri ... si parca e pacat doar sa iti treci privirile si gindurile pe acolo fara sa te duci sa il privesti in ochi si sa ii spui "salut" ...

vorbind de dmf ... concluzii personale (desi nu am stat decit pina la prinz):

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?