Monday, January 08, 2007

 
respiratii

hi! we're your lungs! nice to feel you - cam asta mi-au spus plaminii mei acu' vreo 4/5 zile si de atunci sunt al dracu' de constienta de ei. pentru ca se exprima in continuu si intr-un mod extrem de simtitor agatindu-se de partile de dinauntru ale pieptului si spatelui meu. adica ce se simte la mine ... ca mi-a crescut o menghine ce ma stringe de piept si spate, ca ma frige ceva in zona spatelui dreapta, ca respir prin site dese si labirintice unde parca aerul nu ajunge sa strabata niciodata, ca ma umplu de transpiratie din senin mai ales noaptea si am frisoane ... simt ca am plamini! ... ma iertati ca nu v-am dat nici o atentie pina acum, puteati sa ma avertizati mai discret ca sunteti, nu asa cu o frumusete de pneumonie ... sau altfel nu stiati cum sa ma faceti sa ma las de fumat? pentru ca da! m-am lasat de fumat! ceea ce e ffff bine!

... suier de zici ca sunt pe moarte prin birou ca n-am stare sa stau in casa si nu mai am rabdare sa astept sa imi treaca! rabdarea e punctul meu slab, daca ma pui sa astept o sa tropai precum un pui de catel care isi asteapta castronul.

Comments:
sanatate, Danutsa! da' poate doar oi fi racit zdravan de rev. sau dupa.

vad c-a dat 'lasatul de fumat' in lume. am si eu pe cineva care-a zis pe cind stingea o tigara 'parca n-as mai fuma deloc', si la urmatoarea s-a inecat de parca n-ar fi fumat pina atunci, si de-atunci mai ia cite-un fum doar ca sa se-ntrebe cum de a fumat toti anii astia, si ce gust nasol are o tigara.
si nici macar nu-si propusese cu toata hotarirea sa nu mai fumeze.
succes!
 
da, am racit zdravan si pentru ca nu m-am tratat am dat in asta ... e pe poza, arata funny!

what about you, cu fumatul? :-)
 
eu cu fumatul... goo'ol' friends.
ca-n tinerete: pot fuma un pachet pe zi sau 2 tigari pe zi fara nici o problema / sevraj, etc. fumez for the sake of it.
sunt de acord sa ies in strada daca mi-e pofta de tigara intr-un environment in care nu se fumeaza, dar mi se pare stupida ideea alora de la CFR de a nu se mai fuma in nici un coltsishor din tren (or so.. ;) )
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?