Wednesday, January 24, 2007

 

o iubire de 59 ani si o eternitate

Gellu si Lyggia Naum. am gasit aici un interviu cu Lyggia .... da! e o bucurie sa vezi asa ceva atit de aproape. redau doar citeva din lucrurile absolut minunate pe care le gasesti in jumatatea asta de iubire:

... "el imi spunea ca isi cauta marele amor. eu stiam ca l-am gasit. intr-o buna zi si-a dat si el seama. am inteles fiecare dintre noi ca eram facuti unul pentru altul ... ideea asta a androginului a venit de la sine"

... "toata fiinta lui era de iubit. era curat ca un cristal ... pe dinauntru si pe dinafara"

..."... asa era Gellu fascina oamenii si animalele"

..."ne povesteam in fiecare seara tot ce facusem in orele in care nu fuseseram impreuna. era un joc al adevarului. voiam sa fim mai curati si mai puternici. a fi mincinos tine de lasitate, ti-e frica sa recunosti ceva. cred ca eram destul de puternici ca sa nu ne fie frica"

... "in timpul cutremurului din 77, stateam sub un toc de usa ... eu spuneam mereu Gellu murim, murim... si el ma stringea in brate si spunea nu-i nimic murim odata, murim odata ... pe urma le povestea prietenilor ca acela a fost cel mai fericit moment din viata lui: am fi putut muri odata"

..."cred ca exista reîntâlnire, de aceea zic ca e mai bine sa traiesti dragostea cea mare"

Comments:
Nimeni n-a indrasnit sa comenteze pana acum cele ce i-au insotit pe oamenii astia...afara de tine. Ei bine, cred ca nu esti in trend si ca ai scotocit pentru tine. Dar dragostea cea mare exista, fir-ar ea sa fie. Putini si-o asuma.
 
Oamenilor le este teama de visele mari nu cumva sa se implineasca si asa prefera sa paseasca pe mormanul de vise mici. Iubirea cere totul, nu se multumeste cu firimituri...
 
nu m-am gindit niciodata ca din teama oamenii nu isi asteapta / traiesc / respira visele mari. ar fi dureros. dar poate ai dreptate ...
da, iubirea cere totul si ... iti da totul :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?