Saturday, January 13, 2007

 
Cuvinte care spun ...

de vreo citeva zile ascult in varianta audio "Path to Tranquility" a lui Dalai Lama si o data in plus imi dau seama cit de aproape imi e de suflet calea asta spirituala. am avut o perioada acum citiva ani in care nu puteam adormi decit cu muzica zen - mintea mea era atit de incordata ca absolut nimic pe lumea asta nu reusea sa o relaxeze. acum sunt muzici ... precum mantrele cintate de calugari budisti care ma fac sa ... calatoresc prin alte parti.

si imi aduc aminte de proverbul tibetan "water, if you don't stir it, becomes clear!" ... so the mind, if you don't stir it, finds peace!

... de asta mi-a placut coelho si de asta il cumpar ca proasta in continuare, desi mi-e clar, ca a devenit redundant - contine ceva din simplitatea si profunzimea spirituala asiatica. pina si cu jurnalul unui mag a reusit sa ma faca sa il ador desi chiar spune aceleasi lucruri la nesfirsit: exercitiul cruzimii - de fiecare data cind iti trece prin cap un gind care iti poate face rau tie insuti, apasa-te cu unghia aratatorului sub unghia degetului mare. cred ca o sa riscam ca personajul din carte sa ne facem degetul mare carne vie. si asta ne spune lucruri despre noi!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?