Sunday, January 21, 2007

 
carti, carti, carti ...

teoretic cred ca as putea renunta la orice pe lumea asta, sunt un om care refuza sa se ataseze prea mult, imi da un sentiment de libertate ... sau siguranta ... si totusi sunt lucruri si oameni de care ma bucur cu toata fiinta mea si pe care imi place sa le / ii pastrez aproape. printre astea se numara si cartile. iubesc sa citesc... pentru ca povestile alea cu care ma intilnesc in acel timp, timp al meu si al cartii, imi lasa mintea libera sa se plimbe, o provoaca si o face sa se joace, e ca actorul care deprinde o multitudine de roluri. te joci cu personae si masti, te joci cu tine si esti viu!

... exista un site super misto unde se fac recenzii la carti. da, exista asa ceva si e foarte tare! www.bookblog.ro, iar de astazi scriu si eu cite o recenzie pe saptamina (astazi Ginduri Ascunse - David Lodge).
enjoy!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?