Sunday, January 07, 2007

 


... cuvintele au murit pe drum undeva intre inima si gura, asa ca o sa tai limba si o sa o inlocuiesc cu ochi sau degete sau ... nimic, iar de vorbit o sa vorbesc ... poate in alta zi

... am cerut la dumnezeu o saminta mica de viata si mi-a dat o pata mare neagra pe respiratie

... mi-a mai ramas doar o lacrima pe care am pus-o intr-o clepsidra mititica si o tot intorc ca sa imi tina de sete ... sau dor

... da, am gresit. da! eu! eu! eu! am obosit de atita da si eu si eu si eu atunci da, acum da eu! ma indoaie, ma sufla, ma adulmeca - da, eu, atunci! da, iertati-ma, oameni si zei pentru ca da, eu, atunci, da, am gresit!

... nu cer nimic si totusi visez noaptea cind adorm cu ochii la noapte si stele sa imi creasca inima in piept ca o floare si sa ii dau un nume si apoi s-o scot in lume si sa fie ...

... ochii imi ard, miinile-mi pilpiie stins, plaminii dor incet si nu mai pot sa astept

Comments:
e ... familiar. nush.
 
asa zici tu? :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?