Wednesday, December 13, 2006

 
milano, hopefully ultima iesire anul asta

... alitalia sucks! ... au prea multe greve, intirzieri, anulari, no smoking area in nici un aeroport, iar in avion iti dau un amarit de sandwich si un pahar de apa / suc mai rau ca la blue air desi platesti super preturi.

... seria cadourilor continua cu mult inainte de Craciun! aseara am intilnit niste oameni tare, tare misto, pe care i-am simtit tare, tare aproape si care m-au bucurat cu niste cadouri foarte, foarte dragute.

... still don't like milano! in afara de centru, prea cenusiu si sumbru, prea industrial. ca e capitala europeana a modei, m-am convins, but who cares atunci cind te plimbi prin oras si incerci sa il simti?

Comments:
bai..... tu ti-ai luat part-time de stewardesa?!?!?!
c'mon, vreau si eu un job ca asta.
 
:)) sort of. stii vorba aia "sa nu iti doresti ceva ca s-ar putea sa ti se intimple"? ei bine, eu acum vreo 2 ani imi doream sa lucrez intr-o multinationala si sa calatoresc mult, mult. fuck! chiar mi s-a intimplat, ceea ce e misto din fff multe puncte de vedere, dar frate am innebunit anul asta cit am fost plecata.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?