Wednesday, December 06, 2006

 
Lucruri nebunesti

... in ultimul timp imi vine sa fac lucruri traznite, cum ar fi sa ma dau cu parasuta sau sa fac bungee jumping, sa imi dau demisia si sa fac ceea ce realmente cred si simt ca ar trebui sa fac pe lumea asta - sa ajut animalele, sa plec un an in lume calatorind prin locuri la care am visat dintotdeauna - Tibet, Africa, Noua Zeelanda ... sau sex in grup (asta e o chestie mai veche, pe care nu am avut curajul sa o fac niciodata si in orice caz nu cu cineva de care sunt apropiata, prieten, iubit) ...

toata lumea ma intreaba ce fac de Revelion, am si citeva propuneri - una la Viena, pe care am refuzat-o din start (nu mai vreau sa plec!, am fost plecata anul asta cit nu am fost in toata viata mea, cred ca am avut peste 20 plecari, si I am really fed up de zbor, aeroport, hoteluri), altele la diverse petreceri, de care nu am chef at all - lume imbracata frumos, stat la masa, mincat, dat din fund, etc. cih!

anul asta o sa imi petrec revelionul in ... tren! da, o sa merg cu trenul toata noaptea de revelion!
nu e chiar asa de nebunesc, dar mi se pare super, super tare!!! si ce e misto e ca mai sunt si alti nebuni pe lumea asta in afara de mine, carora le-a placut ideea. cine se simte ... suficient de nebun, let me know!

Comments:
suna interesanta ideea ...sa-ti petreci revelionu intr-un tren ... daca chiar vrei sa intentionezi sa faci asta ...tinem leg ...chiar as vrea sa incerc ceva nou ... iti las id meu ...si daca vrei sa mai vb ...si in leg cu alte chestii ..intra pe mine ...(colcer_mihai) ...numai bine ...:)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?