Wednesday, December 20, 2006

 
d'ale lui decembrie

nu stiu despre altii, dar pe mine traficul din Bucuresti a ajuns sa ma faca cu nervii. de unde dracu exista atitea masini? si ce fac cu ele in restul timpului? azi am facut pe un drum de max 10 min nici mai mult nici mai putin de 50. iar romanul isi claxoneaza toate frustrarile ca imi vine sa spun ca e cea mai proasta inventie ever si ar trebui initiata o campanie nationala de declaxonare. claxonul o sa ajunga unealta valabil universala pe care o actioneaza de fiecare data cind le trece ceva prin cap - vad o gagica misto, claxoneaza; sunt nervosi, claxoneaza; ploua, claxoneaza; stau la stop, claxoneaza; ii cicale nevasta din dreapta, claxoneaza! somebody stop them!

unii oameni se gindesc ce si cite cadouri de Craciun vor primi, eu ma gindesc la modalitati politicoase de a le refuza (e adevarat, doar pe alea primite de la cei cu care am vreo treaba cu jobul) - nu am voie sa primesc cadouri! - politica companiei, doar chestii super simbolice cu valoare comerciala spre 0. ei, explica tu romanilor ca nu ai voie. si totusi am acceptat niste tricouri (cu dedicatie speciala pentru client, cred) cu niste copy-uri dementiale inscriptionate pe ele:
"While you are reading this, my GRPs are rising"
"What do you mean *low*, that's why we call it a *budget*"

chiar vine Craciunul! ... si de fapt o sa imi fac brad si o sa am cozonac pe masa. si o sa respir Craciunul asta pentru ca imi face bucurie si pentru ca e in mine ...

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?