Tuesday, December 19, 2006

 
Amestecate

... sa stai mai bine de 12 ore intr-o parcare subterana plina de noxe, intr-un frig dement poate fi fun daca esti la o super filmare. Ador filmarile, e incredibil cum un haos aparent este de fapt foarte organizat, cum niste pusti pot ride, dansa si exploda de bucurie dupa ce au fost chinuiti ca la nebuni ore in sir, cum toata lumea cunoaste pe toata lumea si desi sunt nervi, stres si oboseala este si multa veselie. Efectele secundare - nu mi-am simtit ore bune pielea, degetele, nasul..., aveam un fel de "cenusa" in nas cind mi-am suflat nasul seara, multa "smoala" pe fata, thanks God ca nu mi-am vazut plaminii.
... exista oameni care tot vin spre mine si la un moment dat renunta pentru ca sunt "partial prezenta sau partial absenta". that's life!
... de ce dracu conteaza atit de tare grija celorlalti fata de noi? azi am primit informare despre pericolul gripei aviare (care se pare ca e foarte posibil sa faca mutatia anul viitor astfel incit sa se transmita de la om la om) cu un mini manual de informare si sfaturi de la companie. m-am simtit bine. uite bai ca oamenii astia se gindesc la "haita" lor sa ramina intreaga si safe. imi place ceva tare in chestia asta cu haita - eu care am fost atita vreme un lup singuratic. people change. si io asijderea. provocarea mea - cum imi impac lupul singuratic cu nevoia de haita. grea provocare, trust me.
... abia astept vacanta, habar nu am de ce ca nu stiu daca fac brad, ma ingrozeste ideea Ajunului, sigur nu o sa fac cumparaturi si nici cadouri, sigur nu o sa maninc sarmale si fripturi de porc, nu mai am nici un chef de revelion. dar o sa dorm dimineata pina fff tirziu, o sa fac gimnastica zilnic (sunt dependenta!), o sa citesc si o sa vad oameni (si de asta devin dependenta!)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?