Thursday, November 09, 2006

 
Leapsa!

... ok, e a doua oara cind primesc leapsa asta, acum de la gaijin (http://jurnal-de-gaijin.weblog.ro), motiv pentru care ma conformez si pun la mine pe blog cele 5 carti pe care le-as recomanda altora / lua cu mine pe o insula (circula diverse variante de motivatie! - dar nu asta conteaza, nu?) ... misto e ca lucrul asta mi-a amintit de leapsa pe ouate pe care o jucam in dementa in anul 1 de facultate pe holurile facultatii din Pitar Mos :-)

1.Thomas Mann "Muntele Vrajit" - pt. ca m-a invatat despre liniste si introspectie, despre multa natura si mai ales despre oameni

2. James Joyce "Ullyses" - pt. ca la el "cuvint" devine "the Cuvintul" si totul frizeaza o alta dimensiune, in care tu devii calator si cautator intr-un fel de opera deschisa

3. CG Jung "Amintiri, Vise, Reflectii" - pt. ca m-am gasit pe mine acolo atit de profund incit am plins de bucurie ca nu sunt singura

4. Gellu Naum "Calea Sarpelui" - pt. ca am simtit ca omul asta a vazut ceea ce vad si eu intr-un "dincolo" de multe ori inaccesibil, despre care ti-e teama sa vorbesti, dar pe care te bucuri sa il impartasesti

5. Haruki Murakami "Dans, Dans, Dans" - pt. ca atunci cind am fost atit de aproape sa ma pierd de mine si de lume, m-a invatat "sa dansez", deci sa fiu

Si mai departe leapsa se duce la domnisoara Boo (www.fabricadejucarii.ro) si la domnii Fry (www.lifesux.ro), Dragos (http://unapezi.fourhooks.com/) si 7smart (http://7smart.blogspot.com/)

... mi-ar placea o astfel de leapsa si pe muzica, to be honest!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?