Friday, November 24, 2006

 
Home, sweet home

... dupa ce era sa ne facem muci cu masina in drum spre aeroport caci s-or f...ut frinele, mi-au confiscat in vama toata bunatatea de brinza pe care o luasem pentru toti aia dragi ca era "cream or pasta" si nu aveam voie cu ea in bagajul de mina, mi-au dat porc in loc de pui la masa, au fost turbulente tot drumul de chiar am crezut ca dau la boboci, m-am uitat la "Margelatul" fara sonor dar subtitrat in engleza caci mi-am pierdut "Gindurile ascunse" (D. Lodge) in aeroport si de dormit nici vorba cu stomacul in git ...

... am ajuns acasa. e tare bine acasa! mi-am alintat pestilicii care au dat din codite de foame cind am intrat in casa, m-am conversat cu broastele testoase ... dar fara de catel ... dor mare, dor!

Comments:
jeeeeesus! sa-ti... pfuuuu... fie de bine! :))
 
pai, da :-*
 
bine-ai ajuns acasa, dragutsa!
 
bine te-am gasit, aprilut!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?