Thursday, November 16, 2006

 
Despre ...

mi-ar placea sa vorbesc despre multe, dar uneori ele nu vin, se poticnesc acolo pe drum din multe motive:

... despre anumite lucruri nu vorbesti pur si simplu, le furi din magie, iar din "speciale" devin "ordinare"
... altele nu "exista" decit pentru tine si eventual inca putini, si atunci cum sa le descoperi in fata tuturor celorlalti
... imi vine sa vorbesc despre Kiki cit e viata de mare si tot nu as putea sa redau tot ce e in sufletul meu
... imi vine sa spun in gura mare lumii intregi "iubesc! ma bucur! traiesc!" si inca nu stiu de ce nu o pot face
... imi vine sa vorbesc despre toti oamenii pe care ii intilnesc si toate lucrurile pe care le fac, cu care petrec zile din viata mea si de cele mai multe ori o fac

tot ce s-a intimplat in ultima saptamina cu Kiki m-a (re)invatat ca sunt lucruri pe lumea asta care SUNT (punct!) - dincolo de timp si spatiu, dincolo de viata si moarte; m-a mai invatat ca nu SUNT dintr-o determinare independenta de noi, si TU le hranesti si le dai viata sau le mentii in viata sau la un anumit moment chiar decizi sa le iei viata; si mi-a mai amintit cum e sa fii singur, pentru ca ok!, tot timpul am spus "pe lumea asta venim singuri si plecam singuri" - dar in viata asta ni se dau uneori niste bonusuri sub forma de "suflete aproape", pe care oare stim sa le hranim, sa le dam viata, sa le mentinem atita vreme cit sunt vii?

... ii simt sufletelul prezent linga mine permanent, da! simt ca ma insoteste peste tot - in zi si in noapte, iar daca ar fi sa il descriu e ... luminos si atit de frumos ... si rotund ... si curat ... si blind. ca el, dragul de el!
... dragul meu drag, te iubesc mult, mult, mult si mereu!

Comments:
asa
o
sa
fie
mereu
si mereu o sa porti aura lui linga tine: mi se intimpla sa se uite cinii de pe strada la mine ca atunci cind aveam ciine si miroseam asa, pentru ei. se uita la mine si se bucura ca ma vad, desi nu ne cunoastem. e Dick care le zice ca omu' asta nu da cu piciorul in ei.
o sa fie bine, Danuta.
n-o sa treaca, da' o sa doara mai putin.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?